23 februarie 2015

Jurnal săptămâna 2: Pana mea sau 29=26

Daca e sambata e zi de long swim/bike/run. Inca de la primele ore ale diminetii soarele anunta o zi calda. Ma trezesc, adun cateva lucruri intr-un rucsac, din pacate nu cele mai importante, si traversez Bucurestiul pentru a face jonctiunea cu tura de antrenament organizata de Lucian Mandruta, pana la Calugareni.

Ca sa imi fie mai greu, dar si pentru ca nu ma simteam pregatit sa ies cu SPD-urile in public asa deodata, ca abia le-am luat si m-am dat cu ele doar pe hometrainer plus ca mi-era teama ca imi vor ingheta picioarele in pantofii aia subtiri cu prinderi de pedale, il iau pe Gigel, MTB-ul, stiu ca stiti. Cu MTB pe asfalt muncesc pentru 25 km/h cat as munci pentru 35 pe cursiera. E de bine.


16 februarie 2015

Jurnal de antrenament, săptămâna 1 - să trecem la treabă

Asa cum anuntam am inceput programul de pregatire care ma va aduce in cea mai buna forma (sper eu, trebuie!) in data de 27 iunie. Mi-am propus sa ma tin strict de program si sa nu ratez nici un antrenament, dar nici sa nu fac excese (prea mari :)).

Saptamana incepe cu ... pauza, luni stau cum ar spune cineva :)) Nu e vina mea, dar asa scrie in calendar. Si nu e deloc rau.

Marti intervale la inot 10 x 25m (1500 m total) si intervale seara pe bicicleta, pe hometrainer ca inca e iarna si cam aluneca. Daca in bazin trag de mine cat sa simt ca am muncit, sa imi creasca pulsul si sa ajung la capatul culoarului gafaind, pe bicicleta intervalele astea ma storc la propriu, dovada balta ce s-ar forma sub bicicleta daca nu as pune un prosop, ceea ce cred ca e de bine.


3 februarie 2015

Planul de antrenament pentru Ironman

Asa cum am anuntat obiectivul meu principal de anul acesta este participarea la un triatlon pe distante Ironman (3,8 km inot, 180 km ciclism, 42 km alergare) si evident terminarea lui cu succes. Concursul va avea loc in data de 27 iunie, la Oradea. Acesta este obiectivul principal insa nu va fi singurul concurs la care particip pana in luna iunie. Am ales alte cateva curse care sa ma tina in priza, majoritatea fiind luate ca si curse de antrenament pentru cele 3 probe.