Pe unde am colindat in 2012?

...sau cum ar zice corporatistul: care este bilantul pe 2012, ce proiecte au fost realizate cu succes si ce a ramas in asteptare pentru anul viitor.

Rasfoiam zilele astea prin calculator si dau peste un document in care imi notez din cand in cand link-uri interesante gasite prin internetul asta mare cu diverse locuri frumoase de vazut prin Romania. Si in capul documentului era o lista cu locurile pe care imi propuneam la inceputul anului sa le colind in 2012. Evident ca lista a ramas aruncata pe undeva pe hard disk si ca din urma au venit "proiecte" noi, neplanificate de la inceput si adaugate pe parcurs, de catre mine si de catre ceilalti membri ai echipei, pentru ca au si ei dreptul sa propuna ca doar d-aia sunt membri.

Si revazand acum lista am constatat cu placere ca mare parte din cele propuse s-au si realizat, deci am avut ceva stofa de project manager cand am facut planurile. Sa le luam deci pe rand (la fiecare subpunct gasiti un link unde puteti citi intregul articolul):

Proiecte finalizate cu succes

1. Am ajuns cu bicicleta la mare. Am fi putut sa ajungem la mare cu trenul sau cu masina, insa nu ar fi avut farmec. Am preferat sa evitam aglomeratia si sa plecam la mare pe doua roti, in doua zile, pe ruta Bucuresti - Fundulea - Lehliu - Dragalina - Slobozia - Amara - Tandarei - Giurgeni - Navodari si sa simtim mirosul campurilor inflorite, arsita soarelui de primavara si bataia vantului din sa.

2. Am fost la Prima Evadare, iar de data aceasta vremea a tinut cu noi si am avut soare in loc de noroaie, cum fusese la editia precedenta.

3. Am fost in Delta Dunarii, la pescuit ... si am prins monstrul, da da monstrul in persoana, ca sa il citez pe maestrul Marin Moraru.

4. Am alergat maratonul, adica 42 de km si 195 de m si a fost tare placut cand am trecut linia de sosire.

5. Am vizitat o parte a Apusenilor, intr-un tur de 9 zile cu rucsacii in spate prin zona Trascaului. Cititi toata seria "Tur de Apuseni"  aici.

6. Am admirat toamna in Piatra Craiului. Dupa cativa ani la rand in care ajungeam la munte cu una-doua saptamani dupa ce cadeau frunzele galbene, acum am reusit sa surprind peisajul in toata splendoarea lui.

7. Am ajuns la Rosia Montana (articolul este pe cale de a fi publicat, este inca la tipografie :)

8. Am vizitat Canionu Sapte Scari din Piatra Mare.

9. Am ajuns la 2505 metri altitudine, adica pe Varful Omu. (articolul soseste in curand)

Proiecte bonus, realizate in 2012

10. Piatra mare si inzapezita, ca tura traditionala de iarna, cand dupa ce am inotat prin zapada o zi intreaga am ajuns la canaba si am avut surpriza sa o gasim inchisa (dintr-un motiv nefericit, cum aveam sa aflam ulterior).

11. Bucuresti - Giurgiu - Ruse pe bicicleta sau cum sa treci granita pe doua roti intr-o dupa-amiaza de sambata.

12. Drumul mare de pe plai, marea traversare pe la Tabla Butii pe primul drum de trecere din Tara Romaneasca in Transilvania pe unde Mihai Viteazul si-a condus ostirile si unde in Primul Razboi s-au dat batalii sangeroase pentru apararea patriei.

13. Am ajuns pe cel mai inalt varf al Romaniei, Moldoveanu 2544 m.

14. Am petrecut de ziua nationala a Romaniei la cabana Negoiu.

Proiecte replanificate, pentru 2013!

Din lista de care vorbeam la inceput au mai ramas de facut doar urmatoarele, care vor fi pe lista lui 2013:
Turul Cetatilor si Bisericilor Fortificate din Transilvania, pe bicicleta .... neaparat, cine are ochi de vazut si urechi de auzit sa noteze!
Valea Cernei, un loc superb prin care am trecut acum 2 ani, dar nu am avut vreme de zabovit si pe care il trecusem pe lista
Vulcanii noroiosi, cum altfel decat tot pe bicicleta.

Evident ca pe langa aceste "restante" mai sunt multe alte proiecte planificate sau in curs de planificare, dar care nu sunt facute acum publice pentru a pastra suspansul publicului cititor.

Hai noroc si la mai mare si sa ne vedem cu bine si in anul urmator!